VEEBIPOE MÜÜGITINGIMUSED
Veebipoe www.kodo.ee (edaspidi Veebipood) omanik on OÜ Cote de Mer (registrikood 17044088) juriidilise aadressiga Leppneeme tee 114, Viimsi vald, Eesti.
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.
Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel Kassas.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
Tellimuse vormistamine
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse transpordi tasu, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:
- Eesti pangamaksed
- Soome pangamaksed
- Läti pangamaksed
- Visa/Mastercard kaardimaksed
- Apple Pay ja Google Pay
- Maksa hiljem lahendused
NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule
„Tagasi kaupmehe juurde“.
Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
Kohaletoimetamine
Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti, Läti, Soome.
Kauba kättesaamiseks on Pakiautomaat (või Kuller kui pakiautomaat pole 5km raadiuses saadaval ja sinna toimetamine ei ole võimalik).
Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud Kassas.
Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 2-3 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine 3-5 tööpäeva jooksul.
Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada mõistliku aja jooksul kuni 60 kalendripäeva, ettenägematul ja ebamõistlikul tarnija poolsel viivitusel on õigus Veebipoel tellimus tühistada ning tellijale raha tagasi kanda.
Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaup olla kasutatud, rikutud pakendiga ja edasimüügiks kõlbmatu.
Kui kaupa on kasutatud või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus keelduda kauba tagasi võtmisest.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus vabas vormist: Tellimuse ja arve number, tagastamiseks esitatava toote nimetus, tellija täisnimi
Saata see e-posti aadressile kodoeesti@gmail.com hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).
Ostja peab kauba tagastama tellimuse kätte saamisest järgneva 14 päeva jooksul.
Veebipood teostab tagastatava kauba kättesaamisel tagasimakse ostjale mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel.
Veebipood ei pea defektiga toote korral tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
Pretensiooni esitamise õigus
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas üleandmise hetkel, kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale.
6 kuu möödumisel on tarbija kohustatud tõendama, et varjatud puudus või muu lepingutingimustele mittevastavus oli olemas juba kauba või teenuse ostmisel.
Kaupleja ei vastuta müüdud asjal esinevate puuduste eest, millest ostja oli lepingu sõlmimisel teadlik või puuduste eest, mis on tingitud ebaõigest kasutamisest või hooldamisest
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastatakse raha ostjale.
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda veebipoe poole saates e-kirja aadressile kodoeesti@gmail.com.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
Veebipood saadab ostjale uudiskirju ostja e-maili aadressile kui ostja on selleks avaldanud soovi.
Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides e-kirjas toodud juhiseid.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile kodoeesti@gmail.com.
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.
Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.
Kui on mure, anna teada ja leiame lahenduse!